• E-rejestracja
  • Rejestracja telefoniczna
  • Rejestracja osobista
Oferta powinna być złożona w jednym egzemplarzu w języku polskim.
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do  23.04.2024 r. do godz. 12.00

Zapytanie oferowe - dostawa implantów piersi

1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich z siedzibą przy ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów zaprasza do składania ofert na dostawę implantów piersi dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie.

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień Publicznych na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust.1 pkt 1- wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000złotych.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa implantów piersi dla jednostki zlokalizowanej przy ul. Strzelców Bytomskich 11 - Szpital dla dorosłych.

3.1. Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu na rynku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej (dalej w treści: SAC) stanowiącej załącznik nr 2.
3.3. Zamawiający informuje, że jeżeli w opisie podano nazwy towarowe produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzeniem źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt, dostarczany przez konkretnego Wykonawcę to odnoszą się one jedynie do jakości, typu produktu, a Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, w związku z czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W tym wypadku Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
3.4. Przedmiotowy asortyment winien posiadać w momencie dostarczenia go do Zamawiającego co najmniej 12 miesięczny termin ważności, gwarancji lub sterylności dla danego produktu. Dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach i każdorazowo uprzednią zgodę na nie musi wyrazić Zamawiający. W przypadku przekroczenia minimalnego terminu ważności, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru złożonego w depozycie na produkt identyczny, z dłuższym terminem ważności, gwarancji lub sterylności, w przypadku, gdy aktualnie zdeponowany przestanie spełniać wymóg terminu ważności, gwarancji lub sterylności.
3.5. Zamawiający wymaga, by opakowania jednostkowe oferowanych wyrobów medycznych zawierały nazwę asortymentu, nazwę producenta, opis zawartości opakowania w języku polskim lub angielskim (opcjonalnie ulotkę), datę produkcji i/lub ważności oraz oznakowanie dopuszczające wyrób medyczny do obrotu i używania na obszarze gospodarczym Unii Europejskiej, a także datę ważności sterylizacji dla asortymentu sterylnego. Opakowania oferowanych wyrobów w języku angielskim powinny być łatwo rozumiane oraz oznaczenia fabryczne, opisy powinny być wskazane za pomocą zharmonizowanych symboli i rozpoznawalnych kodów.
3.6. W przypadku, gdy wymieniony w załączniku nr 2- „SAC” asortyment nie jest czasowo dostępny na rynku można go zastąpić innym po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
3.7. Zamawiający informuje, iż w części pozycji opisywanych w załączniku nr 2 zawarto wymaganie szczególne dotyczące m. in. dostarczenia asortymentu posiadającego samoprzylepną kontrolkę identyfikującą do wklejania do protokołu operacyjnego. Zamawiający wyjaśnia, iż kontrolka identyfikująca może być dołączona przez dystrybutora sprzętu medycznego lub pośrednika, jak i bezpośrednio przez producenta sprzętu. Na samoprzylepnej kontrolce identyfikującej wyrobu powinny znaleźć się następujące standardowe informacje: nazwa podmiotu odpowiedzialnego: producenta lub dystrybutora, nazwa produktu, oznaczenie serii/partii towaru, termin ważności. Zamawiający oczekuje kontrolki podobnej jak w poniższym wzorze, przy czym Zamawiający nie dopuszcza załączania do sprzedawanego asortymentu kontrolek zawierających jedynie kod kreskowy.

4. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia – dostawy sukcesywne asortymentu w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.

5. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Cena: 100%

6. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Dostawy sukcesywne asortymentu realizowane będą na Blok Operacyjny SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich – szpitala dla dorosłych mieszczącego się przy ul. Strzelców Bytomskich 11, na koszt i siłami Wykonawcy wraz z wniesieniem.
UWAGA: bez względu na fakt, w jaki sposób realizowane są dostawy towaru (transportem własnym czy za pośrednictwem firmy kurierskiej) Wykonawca odpowiada za dostawę towaru na Blok Operacyjny (lub miejsca wskazanego w zamówieniu) – własnymi siłami i na własny koszt - wraz z wniesieniem (!). W przypadku realizacji dostaw za pośrednictwem firmy kurierskiej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu towaru oraz jego przeniesienia ze środka transportu na Blok operacyjny – w ramach zlecenia przekazanego firmie kurierskiej (niedopuszczalny jest tryb realizacji dostawy "od drzwi do drzwi"). Niedopełnienie powyższego warunku skutkować będzie zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 4 ppkt. d) Projektowanych postanowień umowy (Warunki reklamacji) odmową przyjęcia towaru i podlegać będzie karze umownej przewidzianej w § 7 ust. 1 pkt a) umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do każdorazowej ilości towaru oraz cykliczności dostaw. Wykonawca zobowiązany jest posiadać na stanie magazynu ilości asortymentu zapewniające płynność dostaw. W przypadku transportu i dostarczenia towaru przez firmę przewozową towar musi być wyraźnie opisany z wyszczególnieniem nazwy towaru oraz miejsca dostawy.

7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1) Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
    (a) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego,
    (b) wypełnioną specyfikację asortymentowo-cenową  wg. załącznika nr 2,
    (c) zaakceptowany (zaparafowany) wzór umowy wg. załącznika nr 3.
    (d) w przypadku działania przez pełnomocnika - do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
  2) Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
  3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowanie i złożeniem oferty.

8. TERMIN ORAZ WARUNKI SKŁADANIA OFERT
W sytuacji, gdy są Państwo zainteresowani złożeniem oferty w powyższym zakresie prosimy o przesłanie dokumentów wymienionych w pkt 7 niniejszego Zapytania poprzez przesłanie podpisanej oferty na adres: zsm@zsm.com.pl  i do wiadomości na adres: apteka@zsm.com.pl (dopuszcza się przyjmowanie skanów dokumentów) albo w formie papierowej na adres:
SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich – BIURO PODAWACZE, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów.

W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty tradycyjnej Zamawiający będzie brał pod uwagę datę wpływu oferty na adres Zamawiającego, a nie datę nadania przesyłki.
Oferta powinna być złożona w jednym egzemplarzu w języku polskim. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do  23.04.2024 r. do godz. 12.00

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, liczy się data wpływu oferty Zamawiającego.

9. OSOBA DO KONTAKTÓW
Imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu z Wykonawcami:
Marcin Cichoń,  e-mail: mcichoń@zsm.com.pl, tel. 32 34 99 148

Załączniki

Data dodania Załącznik
23.04.2024

Informacja z otwarcia ofert i rozstrzygnięcie postępowania

4465_rozstrzygniecie.pdf

18.04.2024

Pytania i odpowiedzi z dnia 18.04.2024

4456_pytania-i-odpowiedzi-z-dnia-18.04.2024.pdf

15.04.2024

Zapytanie ofertowe z dnia 15.04.2024

4449_zapytanie-ofertowe.pdf

15.04.2024

Załączniki-nr-1 - formularz ofertowy (do edycji)

4448_zalaczniki-nr-1-formularz-ofertowy.docx

15.04.2024

Załączniki-nr-1 - formularz ofertowy

4447_zalaczniki-nr-1-formularz-ofertowy.pdf

15.04.2024

Załącznik nr 2 - Specyfikacja asortymentowo - cenowa (SAC) (do edycji)

4446_zalacznik-nr-2-specyfikacja-asortymentowo-cenowa-sac.xlsx

15.04.2024

Załącznik nr 2 - Specyfikacja asortymentowo - cenowa (SAC)

4445_zalacznik-nr-2-specyfikacja-asortymentowo-cenowa-sac.pdf

15.04.2024

Załacznik nr 3 - Projekt umowy

4444_zalacznik-nr-3-projekt-umowy.pdf