• E-rejestracja
  • Rejestracja telefoniczna
  • Rejestracja osobista

Zapytanie Ofertowe

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie

1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich z siedzibą przy ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień Publicznych na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1- wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych netto.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących  dla SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów w ilości określonej w specyfikacji asortymentowo-cenowej (dalej w treści: SAC) stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony w niniejszym zapytaniu ofertowym, projekcie umowy oraz SAC.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety:
Pakiet 1 – Tonery, tusze do drukarek komputerowych (zamienniki),
Pakiet 2 – Tonery, tusze do drukarek komputerowych i bębny obrazowe (oryginały),
Pakiet 3 – Taśmy do drukarek komputerowych, faksu, folie kopiujące, developer,
Pakiet 4 – Bębny obrazowe (zamienniki).
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie.
3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na rynku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.5. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej ani zwrotu kosztów udziału w postępowaniu oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
3.6. Zamawiający w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania w rubryce VAT (%) dopuszcza wpisanie zamiennie liczbowej lub procentowej wartości stawki podatku VAT.
3.7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilościach i na zasadach opisanych w istotnych postanowieniach umownych, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z uprawnienia obejmującego prawo do zwiększenia do 30% wartości danego pakietu obejmującego pozycje zawarte w SAC - po cenach jednostkowych wskazanych w SAC z zastrzeżeniem opisanym w § 2 w istotnych postanowieniach umownych.
3.8. Zamawiający informuje, że jeżeli w opisie podano nazwy towarowe produktów to odnoszą się one jedynie do jakości, typu produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia do wykonania zamówienia produktów równoważnych w stosunku do wyrobów określonych w specyfikacji asortymentowo-cenowej, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wskazania „równoważności” oferowanego produktu.
3.9. Materiały eksploatacyjne równoważne – to tonery, taśmy, głowice, bębny których parametry techniczne, w tym wydajność i jakość, odpowiadają materiałom oryginalnym, są fabrycznie nowe, do produkcji których użyto materiałów nowych, nieregenerowanych, które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelność, mikropęknięcia), w tym obudowy, wałki światłoczułe, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne.
3.10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych pod warunkiem zagwarantowania co najmniej takich samych parametrów techniczno-jakościowych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) jak parametry materiałów oryginalnych, pochodzących od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony.
3.11. Niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych, tzn. wykorzystujących oryginalne materiały używane, jak np. dysze, obudowy.
3.12. Użycie materiałów eksploatacyjnych zaoferowanych przez Wykonawcę nie może naruszać warunków gwarancji producenta na urządzenie.
3.13. W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego zastosowaniem dostarczonego materiału eksploatacyjnego, Wykonawca ponosi koszt naprawy bądź wymiany uszkodzonego urządzenia.
3.14. Opinię wystawioną przez autoryzowany serwis urządzeń drukujących, dotyczącą uszkodzenia sprzętu, przedstawia Zamawiający i jest ona dla Wykonawcy wiążąca.
3.15. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach oryginalnych producenta, zabezpieczone gwarancją. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia dostawy do Zamawiającego. Dostawa towaru musi być zrealizowana w  nienaruszonych opakowaniach.
3.16. Materiały równoważne nie mogą zakłócać normalnej pracy urządzeń i nie mogą powodować niepożądanych komunikatów.
3.17. Materiał równoważny w jakości druku musi powodować nadruk jednolity nasycony w szerokości druku i wykazywać różne nasycenie w wersjach wydruku oszczędne, normalne, dokładnościowe.

4.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023r. Poz. 129 z późn. zm.).

5. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Okres obowiązywania umowy: 9 miesięcy od dnia zawarcia, tj. od 1 kwietnia 2024 roku lub do dnia pełnej realizacji przedmiotu umowy w zależności od tego, który z tych terminów nastąpi wcześniej.

6. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Cena: 100%

Załączniki

Data dodania Załącznik
28.03.2024

Informacja z otwarcia ofert oraz rozstrzygniecie postępowania z dnia 28.03.2024

4377_rozstrzygniecie.pdf

21.03.2024

Zapytanie ofertowe z dnia 21.03.2024

4342_zapytanie-ofertowe.pdf

21.03.2024

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (do edycji)

4339_zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy.docx

21.03.2024

Załącznik nr 2 - Projekt umowy

4340_projekt-umowy.pdf

21.03.2024

Załącznik nr 3 - Specyfikacja asortymentowo-cenowa

4341_zalacznik-nr-3-specyfikacja-asortymentowo-cenowa.ods

21.03.2024

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

4343_zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy.pdf

21.03.2024

Załącznik nr 3 - Specyfikacja asortymentowo-cenowa

4344_zalacznik-nr-3-specyfikacja-asortymentowo-cenowa.xlsx